Отказ или промяна на поръчка
Отказ от поръчка
Поръчката може да бъде отказана, ако все още не е изпратена и не сте получили писмо с линк за проследяване.
Ако поръчката е изпълнена и вие вече сте получили своя линк за проследяване, тя не може да бъде отказана.
За отказване на поръчка, изпратете съобщение в чата на сайта като посочите вашето име, телефон, имейл адрес и номерът на поръчката, която желаете да откажете и причина за анулацията на поръчката.
Може да откажете вашата поръчка и на имейл bagabontichko@abv.bg като предоставите същите данни - име, телефон, имейл адрес, номер на поръчката, която желаете да се анулира и причина за анулацията й.
Промяна на поръчка
Промяна по вече направена поръчка не може да се прави.
Ако желаете да промените поръчката си, първо трябва да анулирате старата поръчка и да поръчате отново артикулите, които желаете.
Отказ на поръчка по време на доставка
Може да откажете вашата поръчка след преглед при доставката, като за това дължите единствено куриерската услуга по връщането на пратката.
Отказани и непотърсени поръчки
За поръчки, които са изпратени, но са били отказани от клиента по телефона или чрез друг метод за отказване, предлаган от куриер или са били в офис на Спиди и не са били потърсени, клиентът дължи неустойка за неспазване на Договорът, сключен от разстояние в размер на 12,00 лв. Тази неустойка има за цел да покрие всички разходи, които сме направили по опаковането, изпращането от склада ни и връщането в склада ни на непотърсената пратка.
Неустойката ще бъде събирана автоматично, когато това е възможно, ще ви бъде представена възможност да я заплатите доброволно по имейл или ще бъде начислена към следващата ви поръчка.
Клиенти с непотърсени/фалшиви поръчки, няма да могат да пазурават от нас повторно, ако не заплатят неустойката за невзетата си пратка.
Клиенти с непотърсени/фалшиви поръчки ще могат да поръчат отнова след като са заплатили неустойката за непотърсената си пратка и от тях ще се изсиква 100% авансово плащане на новата поръчка по банков път.
Запазваме си право да отказваме поръчки на недобросъвестни клиенти.