Връщане и замяна

Условия за връщане и замяна

1. Замяна

Магазинът не прави замени. Ако желаете да замените артикул, трябва да върнете това, което сте поръчали спазвайки долните условия и да пуснете нова поръчка с новите стоки, които желаете да поръчате.

2. Връщане

Връщане на стоки, закупени от онлайн магазин Багабонтичко, може да направите в 14 дневен срок от датата на която сте получили поръчката си.

Куриерските разноски по връщането са за ваша сметка.

Всички стоки се връщат чрез куриер до офис на Спиди. Офисът до който да върнете поръчката си ще ви дъбе предоставен след като заявите желанието си за връщане.

Условията, на които продукта трябва да отговаря, за да бъде върнат са следните:

  • Стоките трябва да се върнат в добър търговски вид. За да имаш право на връщане на стока, тя трябва да е в същото състояние, в което е била получена. Добрият търговски вид е такъв, който позволява стоката да бъде продадена отново, без намаляне на първоначалната й стойност. Стоката не трябва да има следи от употреба (одрасквания, износване, удари и др.), дрехите не трябва да са били носени, прани и трябва да са с прикрепен оригинален етикет, ако са били в опаковка, важат долните условия отсносно опаковките;
  • Оригинална опаковка. Най-важното при връщане на стока, която е закупена онлайн, е тя да бъде в оригиналната си опаковка. Тя не бива да е повредена или променяна (да не е обрисувана или заменена с друга със същия размер). Ако на опаковката има залепен етикет, той трябва да бъде цял и без повреди. Бебшки дрехи (бодита и ромпъри) не се приемат за връщане, независимо от състоянието на опаковката, ако са били разопаковани от хигиенни съображения. Бельо в това число бикини, слипове, боксерки и чорапи, не се приемат за връщане независимо от опаковката от хигиенни съображения.
  • Етикети и маркировки. Всички етикети, лепенки, маркировки и други знаци по стоката при получаването ѝ трябва да са непроменени.
  • Аксесоари и допълнителни части. Всички предмети освен основният, включени в пакета със стоката, трябва да бъдат върнати заедно с нея. 
  • Подаръци. Ако продуктът е бил придружен с подарък, то е необходимо да се върне и подаръка.

ВАЖНО: Клиентът няма право да се откаже от сключения Договор в следните случаи:

  • при доставка на стоки, изработени по поръчка на Клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания;
  • при доставка на стоки, които не са били налични в момента на покупката и са били поръчани индивидуално по желание на клиента според неговите индивидуални изисквания;
  • при доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
  • при доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето т.е. разпечатани бодита и ромпъри, козметични и хигиенни продукти, не подлежат на връщане. 

    Няма право на връщане за бельо, чорапи, хранителните, козметичните и санитарни продукти като добавки, пелени, мокри кърпички, продукти за интимна женска хигиена и други продукти, които, губят свойствата и ефективността си след разопаковане или не могат да бъдат върнати от хигиенни съображения. Нямате право на връщане за дрехи, които са били носени, прани, етикетите са били отстранени или ако са били в опаковка, опаковката е била повредена или изхвърлена. Нямате право на връщане на дрехи и други продукти, които са доставени запечатани в опаковка.

    ВАЖНО: Дрехи, които се продават в пакети не могат да бъдат върнати, това са повечето модели бодита, ромпъри, пижами и др. подобни. Тези дрехи няма да бъдат приемани за връщане от хигиенни съображения.

    Всички продукти се изпращат с право на преглед. Приемайки ги, клиентът се съгласява с техния вид, количество и др. След приемане на пратката от клиента козметичните продукти, бельото, чорапите и всички дрехи, доставени запечатани в опаковка като бодита, ромпъри и пижами, не могат да бъдат върнати. Това становище е съгласувано с КЗП и е част от Директивата на Европейския парламент и Съвета относно правата на потребителите.
  • при стоки с нарушен търговки вид, повредени от клиента, с нарушена цялост на опаковката, намокрени или по друг начин повредени в резултат на неправилна употреба и съхранение от потребителя.

 

Как да върнете артикул

Връщането става в няколко лесни стъпки:

  1. Уверете се, че артикулът който желаете да върнете отговаря на условията за връщане.
  2. Уведомление за връщане. Потребителят следва да се свърже с нас за прекъсване на договора в 14-дневния срок за връщане на стока, закупена от магазин онлайн, като изпрати имейл на bagabontichko@abv.bg Посочете номер на поръчка, име и телефон за контакт. Напишете кои артикули от поръчката си желаете да върнете и причината за връщане. Ние ще ви изпратим имейл с адресът на който може да върнете артикулите.
  3. Опаковане и изпращане на стоката. Потребителят е длъжен да се погрижи да опакова в оригиналната опаковка стоката, включвайки всички аксесоари и документи, дошли с нея. Това включва и разписката за пощенски паричен превод, издаден от куриера при получаването на пратката ви, тъй като тя служи за касова бележка. Накрая трябва да я изпрати в срок от 14 дни след като е заявил желанието си за връщане.

Артикулите се връщат до офис на Спиди и без наложен платеж.

Пратки с наложен платеж няма да бъдат приемани.

Пратки, за които не сме били предварително уведомени и връщането не е съгласувано с нас, няма да бъдат приемани.

Заявените за връщане стоки трябва да са при нас до 14 дни от датата, на която сте заявили връщането и то е било прието.

Възстановяване на суми за върнати стоки

Суми за върнати артикули се изплащат в 14 дневен срок от датата, на която сме получили върнатите стоки.

Възстановяване на суми за стоки, заплатени с пощенски паричен превод се осъществяват само и единствено по банков път, тъй като паричните преводи от куриера дори заплатени от вас в брой, пристигат при нас по банокв път и в самото си същество представляват плащания по банка. След като върнатите стоки са при нас и сме установили, че отговарят на условията за връщане, ще ви изпрати имейл за да ни предоставите банкова сметка, по която желаете сумата ви да бъде възстановена. 

Ако стоките не съотвестват на изискванията за връщане ще ви бъде предоставена възможност да ви бъдат изпратени обратно, за ваша сметка, да бъдат дарени на нуждаещи се или да бъдат унищожени и за тях няма да дължим допълнително обезщетение.

Възстановяване на суми за стоки, заплатени с карта се осъществява автоматично по картата от която е извършено плащането. (за момента сайта ни не предлага опция за плащане с карта)

Възстановяване на суми, заплатени с банков превод, се осъществява по банковата сметка от която е дошъл превода.

Всички пратки пътуват с опция преглед, моля преглеждайте пратките си в присъствието на куриера. 

Рекламации, относно липсващи и повредени при транспортирането артикули няма да бъдат приемани, ако не сте упражнили правото си на преглед и сте приели пратката си без забележки.

Aĸo пpи пoлyчaвaнe нa пpaтĸaтa и пpeди oтвapянeтo й зaбeлeжитe, чe цeлocттa нa oпaĸoвĸaтa e видимo нapyшeнa, e нeoбxoдимo дa пoпълнитe „Πpoтoĸoл зa peĸлaмaция“ c ĸypиepcĸaтa фиpмa. Taĸъв пpoтoĸoл ĸypиepът e длъжeн дa пpeдocтaви. Toзи пpoтoĸoл ce пoпълвa в двa eĸзeмпляpa – eдин зa ĸлиeнтa и eдин зa ĸypиepcĸaтa фиpмa. 
При всякакви възниклани допълнителни въпроси, може да се свържете с нас на имейл адрес bagabontichko@abv.bg