Настоящият раздел представя информация относно дейността на онлайн магазин „Багабонтичко“ с адрес: www.bagabontichko.bg, както и Общите условия, при които се осъществява дейността на магазина.
Общите условия регулират отношенията между “Багабонтичко” ООД, с ЕИК 205634601, седалище и адрес на управление: гр. София, жк. Хаджи Димитър бл. 104 и неговите клиенти.
Настоящите общи условия имат характера и силата на сключен между страните договор.
В случай че имате въпроси относно съдържанието на настоящите условия, може да се свържете с нашия екип посредством имейл адрес: bagabontichko@abv.bg.
Срокът за отговор на постъпили запитвания е до 14 дни.
Ако не сте съгласни с настоящите Общи условия, моля да преустановите използването на услугите на онлайн магазина.
- ДЕФИНИЦИИ
Следните думи и изрази се използват в Общите условия със следното значение:
„Договор за продажба“ означава сключеният посредством платформата договор за покупко-продажба на стоки от разстояние, за който се отнасят настоящите Общи условия и към който те са неразделна част. Договор за покупко-продажба от разстояние е всеки договор, сключен между търговец и потребител, като част от организирана система за продажби от разстояние, без едновременното физическо присъствие на търговеца и потребителя и чрез изключителното използване на едно или повече средства за комуникация от разстояние до сключването на договора, включително в момента на сключване на договора.
„Куриер/Доставчик“ означава търговец, който физически доставя закупената стока до адрес, посочен от Потребителя и работи съгласно изискванията на Закона за пощенските услуги;
„Общи условия/ОУ” означава настоящите Общи условия, намиращи се на www.bagabontichko.bg, представляващи неразделна част от договора за продажба на стоки от разстояние с Продавача и имащи характера и силата на договор сключен между страните;
„Онлайн магазин/Магазина/Платформата“ означава организирана система за електронна търговия от разстояние с уеб адрес: www.bagabontichko.bg;
„Продавач/Търговец“ означава дружеството “Багабонтичко” ООД, ЕИК 205634601, седалище и адрес на управление: гр. София, жк. Хаджи Димитър бл. 104 , представлявано от Управителя Димитър Миланов;
„Поръчка“ означава всяка направена заявка от потребител на Сайта, приета изрично от Продавача чрез изпращане на потвърждение по имейл, обаждане по телефон или по друг недвусмислен начин;
„Потребител/Клиент“ означава клиент или посетител на Онлайн магазина;
„Продукт/Стока“ означава всяка вещ, предлагана от Продавача посредством Сайта.
„Нов потребител“ означава регистриран потребител, IP адресът на който не е регистриран в базата данни на Сайта и има различен имейл адрес, домашен/служебен адрес и различен телефонен номер.
„Страни/те” означава Потребителя и Търговеца;
„Сайт/а“ означава обособена част от Магазин Багабонтичко – виртуален информационен ресурс в интернет и платформа за онлайн търговия и продажба на детски стоки с адрес за достъп www.bagabontichko.bg , които стоки се доставят след изричното им заявяване от страна на Потребителя;
„Търговски вид“ означава вид, който да позволява последващата продажба на Стоката като нова.
- УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА САЙТА
2.1. С посещението си на сайта www.bagabontichko.bg и с финализирането на всяка конкретна Поръчка, Потребителят се съгласява с Общите условия на Платформата и заявява, че ги разбира напълно и приема тяхното пряко приложение при сключването на Договор за продажба с Търговеца. Продавачът е длъжен да изпрати стоката само при спазване на настоящите Общи условия от страна на Клиента. Някои от клаузите в тези ОУ, са пряко обвързващи единствено за потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите и не се прилагат за Клиенти, независимо дали, юридически лица или физически лица, които използват закупените продукти в своята търговска или професионална дейност. Такива клаузи са изрично упоменати като прилагащи се единствено за Потребители физически лица, които използват стоката с цел различна от дейност по търговия или професионално занятие. Всички останали клаузи в тези ОУ се прилагат за всеки Клиент, без значение от качеството му.
2.2. Приемането на Общите условия може да се осъществи и при регистрацията на потребителски профил на Сайта или при извършването на поръчка като гост на Сайта.
2.3. Приемането на Общите условия е задължителна предпоставка за сключването на Договор за продажба. Приемането се осъществява посредством маркирането на чек-бокс поле с текст „Запознат съм и приемам Общите условия на Онлайн магазин „Багабонтичко“ или "Прочетох и се съгласих с общите условията.". Посредством отбелязването на това поле, Потребителят извършва изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис.
2.4. Публикуваното от Търговеца в настоящия сайт има значението и обвързващата сила на публична покана за сключването на търговска сделка за покупка на артикули онлайн (online).
2.5. Публикуването на всеки отделен артикул представлява отправяне на отделна оферта за сключване на договор за продажба от разстояние, съгласно настоящите Общи условия, за чието финализиране е необходимо потвърждение от страна на Продавача.
2.6. В случай че Потребителят реши да закупи някоя от предлаганите стоки, чрез избора на артикул, той отправя оферта за сключване на договор за покупка на стоки от разстояние.
За да се счита договорът за сключен, офертата следва да бъде приета и потвърдена от Продавача. Приемането и потвърждаването на офертата се извършва посредством изпращане на съобщение с потвърждение от Продавача до Потребителя за приетата Поръчка, което трябва да съдържа задължително:
- описание на артикула;
- номер на поръчка;
- информация за поръчката – адрес за доставка, посочено лице за контакт и страна по договора;
- начин на плащане и дължима сума;
2.7. Онлайн-магазинът bagabontichko.bg си запазва правото да променя цените на продуктите по свое усмотрение, без да уведомява изрично потребителите за настъпилите промени. Политиката на ценообразуването е търговска тайна и като такава не подлежи на предоставяне на трети лица.
Промяна в цената на стоката, настъпила след извършване на Приемането на офертата от Продавача, не се отразява на сключения договор между страните.
2.8. Всички използвани имена, търговски марки (комбинирани, словни или фигуративни), както и лога на компании, са използвани правомерно и същите са защитени от ЗАПСП. Продавачът не претендира да е носител на права на интелектуална собственост, включително да е собственик на всички марки, чиито продукти продава, и не нарушава чужди права на интелектуална собственост. Всички снимки в сайта са със запазени авторски права и използването им без знанието и разрешението на автора е грубо нарушение на Закона за авторското право и сходните му права.
2.9. Търговецът си запазва правото да актуализира и изменя Общите условия на сайта. В случай на такава промяна, Търговецът ще публикува на Сайта изменената версия на Общите условия.
Общите условия могат да се противопоставят на Потребителя от момента, в който са публикувани на Сайта. За всеки сключен Договор за продажба чрез Онлайн платформата се прилагат Общите условия, които са били в сила към момента на сключването му. За всички неуредени с настоящите ОУ случаи, се прилага действащото към момента законодателство в Република България.
2.10. Ако някоя от разпоредбите на настоящите Общите условия се окаже недействителна или неприложима, независимо от причината за това, то това не влече недействителност или неприложимост на останалите разпоредби.
- СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
3.1. След натискане на бутона „Поръчай“ (или друг бутон с подобен смисъл), Потребителят се съгласява да закупи стоката/стоките, намиращи се в количката, като това действие има правно обвързваща сила спрямо Търговеца. Договорът за покупко-продажба се счита сключен от момента на получаване на потвърждението за поръчката, отправено от Търговеца към Потребителя.
3.2. Търговецът има право да организира заедно и едновременно доставката на поръчаните с отделни договори за покупко-продажба стоки.
3.3. Поръчката може да бъде направена както от регистрирани Потребители на сайта, така и от гости на сайта, без валидно направена предварителна регистрация, ако към момента на поръчката опцията за поръчка като гост е налична. Търговецът не се задължава да предоставя опция за поръчка като гост по всяко време.
3.4. Данните, които регистрираните потребители предоставят, следва да бъдат посочени при поръчка и от нерегистрираните потребители.
3.5. Регистрираните потребители могат да правят поръчки през платформата и при индивидуални условия, използвайки промоционален код, предоставен от Търговеца, с който имат право на допълнителни отстъпки. Редът за предоставяне на подобен тип отстъпки и промоционални кодове се определя от Търговеца и представлява търговска тайна.
3.6. Индивидуалните условия могат да бъдат предоставяни на клиентите за целия асортимент от предлагани стоки или за отделни групи артикули.
3.7. Регистрацията на потребителски профил не се явява задължително условие за сключването на договор за покупка на стоки.
3.8. При поръчка на повече от един артикул от Потребителя, страните сключват отделен договор за всеки един от артикулите, независимо, че стоките са избрани с едно електронно заявление. Упражняването на правата във връзка с доставена стока не засяга и няма действие по отношение на договорите за покупко-продажба за другите стоки.
3.9. В случай, че Потребителят има качеството на потребител по смисъла на ЗЗП, упражняването на правото на отказ от договора за покупко-продажба на определена стока не засяга договорите за покупко-продажба на другите стоки, доставени на Потребителя.
3.10. Търговецът си запазва правото да направи отказ от доставка на потвърдените поръчки, в случай, че стоките, които са предмет на поръчката, направена валидно от Потребителя, не са налични или са с констатирани дефекти. В тези случаи Търговецът не дължи каквито и да е неустойки за неизпълнението на договора за покупко-продажба, а единствено връщане на заплатените суми, в случай, че Потребителят е извършил предварително плащане. При отказ от доставка, Търговецът уведомява потребителя своевременно по имейл или с телефонно обаждане. Продавачът може да откаже обработка на поръчката и когато съществуват основателни съмнения, че поръчката е неавтентична, в това число, че не изхожда от Клиента, описан в същата или поради грешно изписана цена за даден продукт или поради други технически причини.
3.11. Всички сключени договори се съхраняват от Търговеца в съответната информационна система, при съблюдаване на всички стандарти за сигурност и спазване на законовите изисквания. При изразено от Потребителя изрично желание, Търговецът предоставя в разумен срок съответния договор, както и всички приложения към него.
3.12. Със сключването на договор за покупка на стоки потребителят не заявява изрично желанието си да му бъде издадена фактура. Ако потребителят желае да му бъде издадена фактура, той трябва да уведоми за това Търговецът в 5 дневен срок. В случаите, в които потребителят е избрал да получи такава, потребителят приема документирането да става с електронни фактури и електронни известия към тях в съответствие с чл. 114 от ЗДДС. Издаването и предаването на същите става в съответствие с чл. 113 от ЗДДС.
- РЕГИСТРАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ
4.1. При регистрацията на потребителски профил клиентът предоставя своите лични данни съгласно Политиката за поверителност на сайта www.bagabontichko.bg
4.2. Всички подадени данни служат само за администрирането на профила и ползването на функционалностите, с които той е свързан. Данните няма да бъдат предоставяни на трети лица, освен в случаите, предвидени в Политиката за поверителност.
- ЛИЧНИ ДАННИ
5.1. Всички лични данни, които посетителите на Сайта предоставят, се обработват само и единствено за целите на сключването на договор за продажба на стоки от разстояние и доставката на поръчаните продукти, и се съхраняват съгласно Политиката за поверителност, която можете да намерите тук.
5.2. В случай, че Потребителят избере да ползва услугата „Информационен бюлетин“, то личните данни, които той предоставя ще бъдат обработвани на основание неговото съгласие, след изричното му и свободно предоставяне, посредством отбелязване на поле „Съгласен съм да бъда част от информационния бюлетин или друго подобно, което носи същият смисъл на www.bagabontichko.bg и съм запознат с Политиката за поверителност“.
- ФУНКЦИОНАЛНОСТИ НА САЙТА
6.1. Всички посетители на Магазина имат възможността да сключват договори за покупко-продажба на стоки от разстояние, както и за доставката на избраните от тях артикули, посредством услугите на куриерски фирми, извършвани съгласно изискванията на Закона за пощенските услуги.
6.2. Посетителите на Сайта могат:
- да разглеждат свободно стоките и асортимента, предлагани на Сайта;
- да създават потребителски профили;
- да правят поръчки без да имат потребителски профили;
- да сравняват характеристиките на отделните продукти;
- да се абонират за услугата „Информационен бюлетин”, предоставящ им информация за намаления и промоционални кампании на Търговеца;
- да се регистрират в блог секцията на Сайта и да публикуват въпроси и коментари в нея;
- да избират метод на плащане и поръчка;
6.3. Сайтът функционира 24 часа в денонощието и приема поръчки през цялото време, като Търговецът не носи отговорност в случай, че поради технически или други причини, Сайтът е временно недостъпен в интернет пространството.
- ПОРЪЧКА НА СТОКИ
7.1. За да бъде направена валидна поръчка, Потребителят следва да индивидуализира стоката, посредством натискане на бутона „Купи“, "Добавяне в количката" (или друг бутон с подобен смисъл).
7.2. След като потребителят избере продуктите, които желае да закупи, то той следва да натисне бутона „Количка“. Бутонът се намира в горния десен ъгъл на екрана и изобразява количка за пазаруване.
7.3. При отваряне на съответния прозорец, Потребителят следва да маркира кутийката "Прочетох и се съгласих с общите условията." и да натисне бутона "Преминаване към плащане".
7.4. Сле това потребителят трябва да въведе данните, необходими за финализиране на поръчката и да натисне бутонът "Завършване на поръчката", с което поръчката се счита за финализирана.
7.5. След финализиране на поръчката, Платформата генерира описание на параметрите на конкретната поръчка, която, след финално одобрение от Потребителя, бива изпратена до Търговеца.
7.6. След финализирането на поръчката, платформата генерира код за съответната поръчка, на база на който Търговецът в последствие приема или отхвърля предложението за сключване на договор.
7.7. При успешно финализиране на поръчка, потребителят получава потвърждение чрез имейл на посочения от него адрес, съдържащ информация за поръчаните стоки, номер на поръчката, както и другите данни, необходими за изпълнение на поръчката.
7.8 .В случай на необходимост или при неясноти, представител на Търговеца може да се свърже с Потребителя, посредством посочените данни за контакт.
7.9. Ако поръчаната стока не е налична и поръчката съдържа един артукул, същата се анулира, като Потребителя получава имейл за анулараната поръчка и може по свое желание да направи нова поръчка на друг желан артикул.
7.10. Ако поръчката съдържа повече на брой артикули и всички артикули не са налични, или липсващите артикули съставляват съществена част от поръчката, Търговецът може да анулира поръчката, за което Потребителят получава имейл или да се свърже с Потребителя, посредством посочените данни за контакт.
7.11. Ако поръчката съдържа повече на борй артикули и липсва един или няколко от тях, които не съставляват съществена част от поръчката, Търговецът изпраща поръчката на Потребителя, като анулира от нея само липсващите артикули. Потребителят получава имейл, в който са посочени кои стоки от поръчката му са налични и изпратени. Търговецът няма ангажимент да се свързва индивидуално с клинета по телефона и да го уведомява за липсващи артикули, когато той не съставлява съществена част от поръчката.
7.12. За съществена част от поръчката се счита, когато половината или повече от половината артикули от поръчката не са налични или стойността на липсващите стоки надвишава многократно стойността на наличните стоки от поръчката.
7.13. Наличностите на сайта не са гарантирани и е възможно към момента на пускане на поръчката, поръчаните артикули да не са налични.
7.14. Преди Клиентът да бъде обвързан от договор или от предложение за сключване на договор, вкл. договор от разстояние или от договор извън търговския обект, Продавачът предоставя на Клиента по ясен и разбираем начин цялата нормативно изискуема информация, освен ако тя е ясна от контекста или от естеството и характера на стоката или услугата. Информацията по предходното изречение включва, но не само описание на основните характеристики и изображение на всяка стока, продажната цена с включен ДДС, информация за начините за плащане и доставка.
7.14. Цветовете в снимките на Стоките са ориентировъчни и са възможни вариации в зависимост от настройките на монитора на Клиента. Продавачът не носи отговорност за възможни неточности при продуктови изображения, подадени от Производители и доставчици.
- ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
8.1. Потребителят, който има качеството на потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа. Отказ на поръчка може да се направи на имейла или чрез формите за контакт на сайта.
8.2. Правото на отказ се счита за валидно упражнено тогава, когато е направено посредством изпращането на формуляр (Приложение 1) в 14-дневен срок от получаване на стоката или по друг недвусмислен начин е изразил изричното си желание да се откаже от договора, посочвайки информацията, изброена в т.7.4.
8.3. За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави информация за:
- номера на направената поръчка;
- телефонния номер и имена за индивидуализацията на Потребителя, посочени в поръчката, ако е направена като гост или съответно потребителското име, ако е регистриран в сайта;
- стойността на поръчката.
8.4. Всеки потребител може да върне закупената стока в указания срок от 14 дни, ако стоката е в добър търговски вид, липсват следи от удар или одраскване, опаковката е запазена и няма следи от износване.
Няма право на връщане за бельо, хранителните, козметичните и санитарни продукти като добавки, пелени, мокри кърпички, продукти за интимна женска хигиена, и други продукти, които, губят свойствата и ефективността си след разопаковане. Правото на отказ не е валидно и във всички изброени случаи на чл. 57 от Закона за защита на потребителите.
8.5. В случай на упражняване правото на отказ, Търговецът е длъжен да изпрати на Потребителя потвърждение за получаването на отказа. След получаване на стоките, Продавачът следва да ги прегледа и да се увери, че нищо не липсва и че стоката е в добър търговски вид.
8.6. Когато Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние, Търговецът възстановява всички суми, заплатени от Потребителя, без разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на Потребителя да се откаже от договора съгласно настоящия член 8 на Общите условия.
8.7. Търговецът е длъжен да възстанови получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция, освен ако Потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие, че това не е свързано с допълнителни разходи за Потребителя.
Ако стоките са били заплатени чрез наложен платеж или пощенски паричен превод, който е постъпил по сметката на Търговецът, същият възстановява парите само и единствено по банков път на посочена от клиента сметка.
В случай че плащането е направено посредством кредитна или дебитна карта, връщането на сумата е възможно само по същата сметка, от която е постъпило плащането.
Търговецът е длъжен да възстанови получените суми, по банкова сметка, посочена от Потребителя. В случай че плащането е направено посредством кредитна или дебитна карта, както и чрез някоя платежна система, разрешена за ползване, връщането на сумата е възможно само по същата сметка, от която е постъпило плащането.
8.8. Търговецът няма задължение да възстановява разходи за доставка на потребителя, освен в случай на грешка от страна на Търговеца.
8.9. Потребителят има право да получи следната информация, преди да сключи договор за покупка на стока от разстояние:
- Името и адреса на Търговеца;
- Основните характеристики на стоките, посочени в продуктовите описания;
- Цената на стоките, с включени всички данъци и такси;
- Стойността на пощенските или транспортните разходи, които не са включени в цената на стоките, свързани с тяхната доставка;
- Начина на плащане, доставка и изпълнение на Договора;
- Правото на Потребителя да се откаже от договора и условията, при които стоката може да бъде върната, съгласно настоящите Общи условия;
- Периодът, за който направеното предложение или цена остават в сила. Ако предложението в Онлайн магазина е до изчерпване на количествата, то същото ще бъде упоменато изрично.
8.10. Клиентът се задължава да върне стоката в търговски вид, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който е информирал Продавача за отказа си от договора. Разопаковането на стоката следва да не е довело до очевидно нарушаване на търговския вид на стоката. В случай на нарушен търговски вид на стоката, включително повредена опаковка, Продавачът има право по своя преценка да начисли на Клиента разходи за възстановяване на стоката в търговски вид, ако това е възможно. Съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗЗП, Клиентът носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
8.11. При връщане на стоката, Клиентът се задължава да я върне заедно с пълния получен комплект, без увреждания, както и всички съпътстващи документи – касов бон, фактура, приемо-предавателен протокол, опаковка, пълна документация, гаранционна карта (ако са издадени такива), издадена от куриера разписка за платен паричен пощенски превод.
- ПРОВЕРКА ПРИ ПОЛУЧАВАНЕ
9.1. Потребителят следва внимателно да прегледа всяка получена стока, след отварянето на пратката, за всякакви повреди или нарушения в опаковката или продукта, които биха могли да са настъпили при транспортирането.
9.2. В случай че установи повреди, Потребителят следва да попълни бланково уведомление, предоставено от куриера.
9.3. В срок от три работни дни от получаването на същото, представител на Търговеца е длъжен да свърже с Потребителя относно възможностите за разрешаване на проблема.
9.4. В случай, че Клиентът не отправи забележки към стоката или не упражни правото си на преглед, се приема, че я приема без забележки и недостатъци.
- ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
10.1. В случай че бъде открито несъответствие между поръчаната и доставената стока, установено при първоначалния преглед, в присъствието на куриера, Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното. Такова несъответствие може да бъде резултат на някоя от следните причини:
- повреда при транспортиране;
- производствени дефекти;
- явни липси на елементи от стоката;
- изпращане на грешна стока, различна от поръчаната;
- несъответствие с поръчания размер.
10.2. В случая по чл. 10.1., Потребителят може да избира между:
- възстановяване на заплатената сума в пълен или частичен размер, съответстващ на дефекта;
- замяна на стоката с нова такава;
- при изчерпана наличност, Търговецът може да предложи замяна с алтернативна стока със сходни характеристики, на цена равна или по-висока, от тази на оригиналния продукт;
- безплатно извършване на ремонт, ако дефектът на стоката позволява такъв и стойността на същия не надвишава стойността на поръчаната стока;
10.3. Потребителят може да упражни правото си на рекламация в срок до две години от доставката на стоката, но не по-късно от 14 дни от установяване на дефекта.
10.4. Рекламацията следва да се предяви на имейл bagabontichko@abv.bg
Връщането на стоката при рекламация, с изключение на случаите на фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните кумулативни условия:
- липса на повреди, причинени от неправилна употреба;
- представяне на документ за направеното плащане при покупката на стоката.
10.5. При замяна на стоката, транспортните разходи и в двете посоки са за сметка на Потребителя, освен в случай, че замяната се е наложила по вина на Търговеца.
Такава вина е налице в случай на изпращане на стока, при която има несъответствие във външния вид и дефектът не е производствен или настъпил при транспортирането на правилната стока и е несъответствията са били установини по време на прегледа на стоката в присъствието на куриера.
- ГАРАНЦИЯ И УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВОТО НА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ
11.1. Законова гаранция – законовата гаранция представлява задължението на продавача да гарантира съответствието на продадената вещ с предмета на договора за продажба за срок от 2 години и започва да тече от момента на прехвърляне на собствеността върху съответната стока (моментът, в който стоката е доставена на Клиента).
11.2. Всички продукти, закупени от платформата, се доставят с надлежно попълнена гаранционна карта и предоставена търговска гаранция от производителя за срок от 2 години. Търговската гаранция започва да тече от получаването на стоката, като същата важи само при спазване на инструкциите за експлоатация на съответната стока.
11.3. Преди Потребителят да пристъпи към експлоатация на конкретната стока, следва внимателно да прочете указанията за експлоатация.
11.4. В случай на повреда, попадаща в обхвата на гаранционното покритие, Потребителят следва да се свърже с Търговеца посредством посочените в настоящите Общи условия данни за контакт, като следва да са спазени кумулативно следните гаранционни условия:
- предоставяне на продукта в оригиналната му опаковка, заедно с попълнена в цялост гаранционна карта;
- предоставяне на фактура и/или касова бележка;
- писмено описание на дефекта и обстоятелствата, при които е открит;
- адрес и телефон за обратна връзка.
Дрехи, обувки, чанти, бебешки шишета и аксекоари и други нетрайни стоки нямат право на 2 г. гаранция. Тази гаранция се предлага единствено за електроуреди и други трайни стоки, като например колички, бебешки столчета, столчета за кола и др.
11.5. Търговецът следва да даде отговор на Потребителя в срок от 14 дни относно правото му на гаранционно обслужване. В случай че има право на такова, то срокът за отстраняване на дефектите е 30 дни от предоставяне на повредената стока, съгласно гореописаните условия.
- ИЗКЛЮЧЕНИЕ ОТ ГАРАНЦИОННОТО ОБСЛУЖВАНЕ
12.1. Рискът от повреди, които са настъпили вследствие на неправилната употреба, монтаж, съхранение, експлоатация, транспорт или нерегламентирано отстраняване на дефекти на продукта, е изцяло за Потребителя. Гаранцията не важи при неспазване от страна на Потребителя на указанията за сглобяване, монтаж или експлоатация на съответния продукт.
12.2. Потребителят не може да се позове и губи правата си по предоставената гаранция и в следните случаи:
а) при липса на касова бележка или фактура;
б) при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизирано от Продавача лице или сервизен център;
в) в случай на повреди, причинени от неправилна експлоатация;
г) в случай на нарушаване на физическата цялост на продукта;
д) в случай на химическо, електрическо и/или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на продукта.
- ДОСТАВКА НА СТОКИ
13.1. Доставката на всички продукти, закупени чрез Онлайн магазина, се извършва с експресна услуга на куриерска фирма „Спиди“ АД. Срокът за доставка на стоката е между един или десет работни дни.
В периоди на промоции, големи намаления или необичайна натовареност, е възможно доставката да отнеме до 10 работни дни, като Търговецът не носи отговорност за забавянето.
За работни дни се считат дните от понеделник до петък, с изключение на официални празници и неработни дни. За неработни дни за магазина се считат и дните, в които персоналът, отговорен за изпращане на поръчките е бил в законов годишен отпуск или болничен. Тези дни се изключват при броенето на срока за доставка и за тях магазинът ще уведомява чрез съобщение в най-горната част на екрана.
13.2. Стоки, поръчани до 12:00 ч. в работен ден, се обработват и предават за изпращане в рамките на същия работен ден и се доставят в рамките на 24 часа.
Стоки, поръчани след 12:00 ч. в работен ден, през почивен ден или на празник, се обработват в първия следващ работен ден.
Посочените срокове са оринтировъчни и не водят до задължения от страна на Търговецът - сроъкт за доставак е между един и десет работни дни.
13.3. Потребителят може да избере доставка до посочен от него адрес или до офис на куриерска фирма „Спиди“ АД.
При избор на офис на Спиди, онлайн магазинът няма да ви предостави списък с офисите,от които да избирате. Адресът и/или името на офиса трябва ясно да са написани в полето за адрес на доставката.
13.4. При желание на Потребителя за промяна параметрите на доставката (други срокове за доставка, избор на фиксиран час, експресна доставка, отложена дата или друго специално условия, включително изпращане на поръчката с друг куриер), той може да заяви това по време на поръчката в полето "Специални инструкции за продавача". Всички допълнителни разходи, произлизащи от тези промени ще бъдат за сметка на Потребителя и ще бъдат начислени допълнително към такаста му за доставка от куриера.
13.5. Посочените срокове за доставка в настоящите Общи условия не важат за всички населени места в Република България, като същите са обвързани със сроковете за доставка на куриерска фирма „Спиди“ АД.
13.6. При непълен, неточен или неистински адрес, или предоставени неверни данни за контакт с Потребителя, Търговецът не носи отговорност за забавените или недоставени пратки. Търговецът индивидуално взема решение дали да анулира поръчката или да се свърже с потребителят, за уточняване на адерс.
13.7. Ако при поръчка на дадена стока, Потребителят избере да ползва услугата „доставка до офис“, предлагана от Спиди, то Потребителят следва да бъде уведомен относно пристигането на стоката посредством СМС, имейл или друг начин, използван от съответния Доставчик, съгласно неговите Общите условия.
13.8. Потребителят, може да избере и доставка до офис на фирма Еконт.
Тогава потребителят ще заплати стойността на стоката, без доставката, която му е начислена от онлайн магазина по време на поръчката и ще заплати на Еконт всички разходи свързани с доставката на стоката му, според тарифата на Еконт.
13.9. Стоката се предава на Клиента или на трето лице, което приема и потвърждава получаването на същата от името на Клиента. При предаване на стоката Клиентът или третото лице подписва придружаващите я документи. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, Търговецът се освобождава от задължението си да достави заявената за закупуване стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема и всички допълнителни разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение. При получаване на стоката, клиентът е длъжен да прегледа съдържанието й и при установено несъответствие да се свърже с търговеца незабавно.
13.10. Изпълнението на поръчката може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
А) Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност.
Б) Не е извършено плащане или забавяне на плащането от страна на клиента, когато е уговорено предварително заплащане. В тези случаи поръчката няма да бъде изпълнена, докато не се осъществи плащането. Изключение прави случаят, в който е избран начин на плащане при доставка (с наложен платеж).
В) Клиентът е посочил грешен или непълен адрес за доставка и/ или не е посочил представител, който да получи поръчката. В този случай Търговецът може да се опитва да се свърже с клиента на посочения телефон или e-mail (ако са посочени такива и са верни) и уточнява условията, при които ще бъде потвърдена и извършена поръчката или да анулира поръчката. При неточни данни, предоставени от Клиента, за адрес на доставка и телефон или отсъствие на Клиента на адреса, както и при невъзможност за доставяне на стоката поради причини, независещи от Продавача, стоката се връща и остава в складовете на Продавача. В този случай стоката не се пази за Клиента, освен ако не е заплатена предварително. При предварително заплатена стока, същата се пази в срок от 15 дни от връщането й, а след изтичането на този срок и ако Клиентът не я потърси от Продавача, то Продавачът връща полученото плащане, без направените разходи за доставката и връщането на стоката до склада на Търговеца. При повторно посещение на адрес, Клиентът заплаща и допълнителните разходи за транспорт. При пренасочване на пратката до друг офис на куриера, клиентът заплаща разходие за пренасочване в населеното мястоо и между две различни населени места.
Г) Липса на телефон за контакт с клиента. Поръчката няма да бъде задвижена, поради невъзможност за потвърждаването й и ще бъде анулирана.
- ЦЕНА НА ДОСТАВКА
14.1. Цената на доставка на стоки е посочена в страницата Доставка тук https://bagabontichko.bg/pages/доставка
Цената може да бъде променяна по всяко време от страна на търговеца, без той да дължи обяснение за това.
14.2. Всички доставки са за сметка на клиента.
14.3. За поръчка на обемни пратки се прилагат други тарифи, за които ще бъдете уведомени чрез телефонно обаждане или имейл ако поръчката ви съдържа такива артикули.
- ОТСТЪПКИ
15.1. Потребителят има право да се възползва от отстъпки при обявени промоционални кампании от търговеца. Отстъпките са валидни само за периода на кампанията или до изчерпване на наличностите;
15.2. Потребителят има право на отстъпки с „промо код“ получен допълнително от други промоционални кампании или рекламни дейности. Отстъпки с „промо код“ са валидни само за периода посочен на носителя, с който е предоставен промо кода и за категориите посочени там.
15.3. Отстъпките по членове 15.1., 15.2. не могат да се прилагат едновременно или да се комбинират. В случай на валидни две отстъпки по едно и също време се прилага по-високата.
- HAЧИН НA ПЛAЩAНE
16.1. B онлайн магазина Потребителят може да плати посредством:
Наложен платеж при доставка – директно на куриера чрез Пощенски паричен превод (ΠΠΠ), като в този случай не сме задължени да ви издадем касова бележка. Разписката, която куриерът ви издава за ППП е вашата касова бележка и сте задължени да я съхранявате.
При плащане с наложен платеж чрез пощенски паричен превод, клиентът дължи такса, която ще бъде начислена към поръчката му. Размерът на таксата е обявен в секция Доставки
Може да заплатите поръчката си чрез банков превод, като в този случай в поръчката ви ще има инструкции за извършване на плащането. Ако сумата не постъпи по банковата ни смека до 3 работни дни, поръчката се анулира. Всички такси, които могат да възникнат в случай на плащане с банков превод са за сметка на клиента.
Банковата сметка, по която може да заплатите поръчката си е:
Получател: Багабонтичко ООД
BG71CECB979010J2228200
Банка ЦКБ ЕАД
16.2. Ако плащането постъпва от чужбина, всички банкови комисионни са за сметка на Потребителя. Ако Потребителят е избрал да плати с банков превод, всички срокове за доставка започват да текат от заверяването на банковата сметка на Търговеца.
16.3 Плащане с карта - за плащането с карта клиентът не дължи никакви такси и комисионни от страна на търговеца.
16.4. В случай на упражняване правото на връщане на стока, съгласно т. 8.4 от настоящите Общи условия, то сумата, заплатена посредством банков превод ще ви бъде възстановена по същата банкова сметка, сумите заплатени с карта ще бъдат възстановени по картата от която е направено плащането, сумите заплатени с наложен платеж ще бъдат възстановени по предоставена от вас банкова сметка.
16.5 при нарушаване на сключен договор от разстояние от страна на клиента в това число чрез пускане на фалшиви поръчки, отказ от получаване на валидно направена поръчка, непотърсени пратки в офиси на куриери, клиентът дължи обезщетение в размер на 12 лв. за всяка върната/непотърсена/отказана пратка или поръчка, която се счита за фалшива или за всяко друго нарушаване на договора от страна на клиента. Сумата ще бъде удържана от върнатите пари. Ако плащането е било с наложен платеж и пратката е отказана без да е потърсена, клиентът ще бъде ограничен и няма да може да пазарува повторно от онлайн магазина докато не заплати дължимото обезщетение от 12,00 лв. При следваща поръчка същият килент ще получи поръчката си само след предварителното й заплащане с карта или чрез банков превод. Обезщетението е въведено с цел да ни обезщети за всякакви направени допълнителни разходи в това число опаковане, логистика, куриерски такси по доставка и връщане на пратката в склада ни, всички пропуснати ползи и нанесени щети в следвствие неизпълнени на договора за покупка от разстояние в следствие на действията или бездействията на клиента.
Точка 16.5 не се прилага за клиенти, които са получили своята поръчка и желаят да върнат част от нея или всички артикули. На тях няма да бъде начислявано това обещетение и сумата им ще бъде възстановена в пълен размер.
17 . КАРТА ПОДАРЪК